ייעוץ, תכנון ועיצוב סינרגי

רוצים לתכנן את ביתכם להרמוניה ואיכות חיים?

לממש את הפוטנציאל האנרגטי של החלל שלכם ושל חייכם?

אדריכלות סינרגית מחברת בין חומר, רוח ואנרגיה ליצירת מרחבי חיים של איכות ורווחה. תכנוון ליצירת WELLNESS & WELL-BEING בביתנו ובחיינו. 

התהליך מביא להתפתחות אישית טרנספורמטיבית באמצעות שימוש בכלים תודעתיים והכרות עצמית כנה במטרה לתכנן סביבת חיים מיטיבה ולשלב בין אסתטיקה, פונקציונאליות ואיכות חיים. השיטה משלבת בתוכה תורות מיקום ומרחב שהתפתחו ברחבי העולם, הכרות עם צורה, חומר, צבע, התדר והאנרגיה שהם יוצרים והיכולת לרתום אותה ואת השפעותיה ליצירת חיים של הגשמה, משמעות ואיכות


אדריכלות סינרגית מיישמת שנים של חקר עם נסיון פרקטי בתכנון אדריכלי מקצועי,

זוהי גישה חדשנית בתכנון המשלבת בין כלים תכנוניים, מדעיים ותודעתיים, תורות מיקום מתרבויות המערב והמזרח, מטאפיזיקה וחיבור בין רוח וחומר.

היא עוסקת בחיפוש אחר המשמעות והמהות בתכנון מרחביי החיים, ביצירת איכות חיים מיטיבה, WELLNESS בחקירה לעומק של המושג "אנרגיה" בחלל והמרתו למושגים אמפיריים אבסולוטיים, ובאמצעות כך מאפשרת את רתימת הידע הנלמד ככלי תכנוני המהווה פרמטר נוסף ומשמעותי בתהליך קבלת ההחלטות האדריכלי.

באדריכלות הסינרגית שלב התכנון מהווה תהליך להתפתחות אישית ותודעתית, להכרות ומימוש עצמי.

זהו חלון הזדמנויות ונקודת זמן מכרעת להכרה והתוודעות לחלומות והרצונות האישיים שלנו, ללמידה עצמית של מטרותינו, תכונות אופי ואישיות. ובמקרה של בני משפחה יצירת מרחב לדיאלוג בין בני הבית.

כיום אנחנו מבינים את הקשר בין גוף ונפש, בין מי שאנחנו למה שאנחנו אוכלים, צורכים וחושבים, הגיע הזמן שנביא את המודעות הזאת לידי ביטוי במרחב הבית שלנו ונלמד לעצב סביבת חיים מיטיבה, שתומכת ומעצימה את האנרגיה שלנו ואת איכות חיינו.

התודעה והאינטואיציה שלנו לגבי כוחות היקום והשפעתם, יחד עם התקדמות המחקרים המדעיים מלמדים אותנו על ההשפעות האנרגטיות של חומר, צורה ופרופורציה על החלל, על השפעת התדרים של אור וצבע על המח שלנו, הכל סביבנו ובנו מושפע מתדר ואנרגיה.


זה הזמן לתכנן את ביתכם מתוך חיבור אנרגטי לתודעה ולידע.

לתיאום פגישת ייעוץ לעיצוב ביתכם לפי עקרונות האדריכלות הסינרגית:

אדר' ענת פרנקל

מייל: synergic@anfr.co.il

נייד:  052.2447457


מוזמנים לעקוב גם בדף הפייסבוק

אדריכלות סינרגית