מופע הדקאדנטים

הדקאדנטים מזמינים אתכם לחגוג איתם את שקיעת האנושות, להתפלש באמנות, במקום לגלול את עצמכם לדעת במרחב הוירטואלי. אינקרנציה של כשרון מתפרץ על במה מחוצפת, תאטרון בועט פוגש בקברט מקאברי.


תכירו את דקאדנט דיוה ומאנקי, הדקאדנטים. אנו שרי התרבות הממונים מטעם עצמנו, באנו להציל את העולם מחורבנו האמנותי. במסענו לשיקום חורבות התרבות נקח אתכם להרפתקאה לגילוי הכשרונות החבויים סביבכם ובתוככם.


במהלך הערב יעלו על הבמה האמנים הכי רדיקליים שהצלחנו למצוא- אתם. יוצרים אתכם את המרחב לביטוי הפרפורמר הפנימי, שירה, נגינה, ריקוד, ספוקן וורד, פואטרי סלאם, דראג, תיפוף כפיות או פנטומימה צרפתית- כל הכשרונות מוזמנים לפרוץ על הבמה.

באי המופע מוזמנים לעלות לבמה ולבטא את כשרונכם, לברוח לרגע מאפרוריות החיים ולטעום את טעם התהילה הרגעית שמדגישה את מרירות החיים עצמם, כדי להשכיח את קיומכם הבר חלוף.

כל אלה יעלו לבמה בשילוב אמנים המלווים את הדקאדנטים כבר כברת דרך, חבורה תיאטרלית העוסקת ביצירה מתפתחת, שילוב בין קומפני שייקספירי מודרני לקרקס אורבני, פריק שואו שנוגע בשיאי היצירה והרגש.


הערב מתקיים בשנתיים האחרונות ב"קן הקוקיה" ביפו, קול קורא לפרפורמרים יוצא ופתוח לכל, הערב הינו במתכונת במה "חצי פתוחה" (הפרפורמרים נבחרים מראש לאחר שנרשמו) הדגש הוא על ביטוי עצמי רדיקלי, הבמה כמקום להתפתחות אישית ואמנותית, וכל הז'אנרים מוזמנים לעלות ולהתבטא.

הדקאדנטים הוא ערב משעשע וחצוף, מלא בהנאה, שמביא לגירוי אינטלקטואלי וסיפוק אמנותי, לכל ערב תמה הנוגעת במהות קיומנו -אמנות, תרבות, מלחמה, רוחניות ופסאודו רוחניות, כסף, תרבות הצריכה, זמן. 

כל אחד מהערבים שהתקיימו נכתב ברוח התמה, שורות הטקסטים מלאות הומור (גם עצמי), האוירה שנונה ומלאה בצחוק וקלילות, סארקזם נטול מריריות צינית. הקהל יוצר את המופע, חד פעמיות וראשוניות ביצירה.

בעומקם של הדברים תשמעו קריאה ליצירה, ולהחלפת תרבות הצריכה בצריכת תרבות.


לחברות וארגונים - המופע אידיאלי ליצירת חיבור וגיבוש בין צוות העובדים, הזדמנות לחלוק מכשרונם ועולמם עם עמיתיהם. תוכן המופע נוצר בהתאמה אישית לחברה ועובדיה.

לאירועים, ימי הולדת וחגיגות- חברים חולקים יחד כשרונות והנאה, תוכן המופע נוצר בהתאמה אישית לחוגגים.

הנחיית חתונות ואירועים.